18 Kasım 2015 Çarşamba

Ayrılık

Kabilenin kopuk parçası/
Gökyüzünde uçan kuş tüyü/
Biliyordum,
En başından beri biliyordum./
Tüm bunlar yalnızca benim olamazlar.
Artık görüyorum,
Eski, çorak topraktaki su izlerini/
Adım adım ilerlemiş sayısızca ayak izini.

Kuvvetindir onlar senin,
Düşmanlığı diğer parçaların
Onlar ki; her zaman küçük bir çocuktan farksızdırlar.
Haydi dene/
Anlat insanoğluna, anlat; anlamayacaklar
Ta ki vakti gelene kadar..
Dizlerimin üstünden doğrulduğumdan beri/
Hiçbir şey eskisi gibi olmuyor/
Ah damarlarımda var rüzgarın üstüne koşmak/
Damarlarımda; ailemin vahşi kanı/
Araya araya buldum onu/
İnce bir kontakla/nefesim kesilse de koşacağım üzerine/çünkü ben;
Yaklaştıkça o akıyor içeriye/
Asla eskisi gibi olmayacak gözlerin bebeğim/
Bu kıza ne yaptığına bir bak/
Bu kıza neler verdiğine bir bak/
Ah sen zil zurna sarhoşsun ve asla bitmeyen bir içkiden içiyorsun/
Ah bebeğim bir bilsen içim nasıl yanıyor
Kalbim/
Kalbim/
Ellerim/
Hepsi coşkuyla savruluyor/
Ah bir bilsen/
Damarlarımda Ortadoğu/
Kısrak gibi kıvranıyor içim/
Ailemin vahşi kanı/
Görüyorum, görüyorum çırılçıplak işte hepsi!/
Bir geri bildirim istemiştin benden yıllar önce,
İşte böyle kızım seni böyle seviyorum/
Koşuyorum onun yoluna/ Bu -incecik- çizgi/
Bu benim farkım/
Denge oyununa bayılan bir düşkünün tekiyim./


Bebeğim canını yakacak
Ateşten çemberlerden geçirip okyanusta boğacak
Bebeğim sana dokunmak istiyor
Topla cesaretini!
Damarlarını çekiştirecek hile yapmaya çalıştıkça!
Aç ona kollarını
Ah bir bilsen nefes nefese yazıyorum bunları
Etin çıplak
Ruhun çıplak
Bedenin sana emanet ve ayaklarınla basıyorsun hala bir gezegene.
Geçirdiklerini aşkla kucakla
Kıvrak ve uzak
Çok yakınlarında bir tuzak ve o asla senin olmayacak
Sür arabayı bebeğim, çalıştır motoru, bas gaza.
Ruhun içeride tutsak!
Damarlarında yedi neslinin kanı
Ah bir bilsen nasıl inleyeceksin acıyla
Çalıştır şu motoru kurtul zincirlerinden
Asla eskisi gibi olmayacak.

Ayağa kalk ve yürü benimle
Bebeğim seni çağırıyor,
Senin de için çırpınıyor arzu ve özlemle
Damarlarımda ailemin vahşi kanı
Asla kabilemin bir parçası olmadım.

Şimdi bunu iyi düşün:

Bebeğim kavrulmak istiyordu ateşte/
Bebeğim yolunu kaybedecek ve sana gelecek/
Sürtüşmeden ateş doğar/
Atalarının izinden gidecek./
Ver elini ban atlatacağım seni/
Bebeğim beynini parçalıyordu/
Parçalanmak için ateşe koşuyordu/
Yolculuğuma bekliyorum seni/
Seni bekliyor bebeğim/
Seni yükseltmek için göğe!//



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana Yazın!

Ad

E-posta *

Mesaj *