21 Kasım 2015 Cumartesi

Gençlik Duası

Başladığını görebiliyor musun
Hikayenin, burada bir yerde, odanın içinde,
Olduğu gibi duracak mı eşyalar hep böyle?
Sanmıyorum, aldanmanın icabı yok.
Başa sar makarayı, onların verdiği seni tatmin edecek mi?
Ah hayır, bir hikayen olmalı.
Bana kadın ya da erkek derler
Hangisi gerçekten hikayeydi?
Tanrım beni katına çıkar,
Olmadan oldurmaya çalışır bu çocuklar,
Planlar ve kurgular içinde bekleyecekler mi seni bu kadar daha?
Sana mı sorsunlar bu hesabı,
Yoksa biz bunu birlikte gerçek kılabilir miyiz?
Hadi bebeğim beni özgür bırak.
Yarım yamalak olmaz,
Yarım yamalak olmaz.
Kara adam kim?
Kimdi o kapıdaki silüeti alacaklı gibi bekleyen, ve bizi her seferinde heyecanlandıran karanlık adam?
Bak, şimdi; ilk zarı attım.
Bölük pörçük bir iklim,
Koru beni bahanemden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana Yazın!

Ad

E-posta *

Mesaj *