21 Kasım 2015 Cumartesi

Tüm Kız Kardeşlerime (Sarhoş Bir Ördek)

Geçen akşam kız kardeşimi gördüm,
Bir erkeğin hayatını iyi yapmaktan yorgun düşmüştü..
Geçen akşam kız kardeşimi gördüm,
Yenilmiş, yutulmuş ve sindirilmişti.
Kocası ona memelerini kapatmasını söyledi,
Ve o da dedi ki; Annenin memelerine benziyorlar değil mi hayatım ha?! Haha!
İyi bir uykuya ihtiyacı olduğunu düşündüm,
Bir melek gibi,
Sarhoş bir ördek gibi.

Beni durdurmayı deneyeceksin adamım,
Ve beni durdurabilirsin.
Ama beni anlamayı asla denemedin.
Sen vazgeçilmez değilsin.
Senin imajını hiçe sayabilirim.
Ben senin özgürlüğünden geliyorum,
Ve tüm kız kardeşlerimi gördüm rüyamda dün gece,
Birer şair olmaya çalışırken
Şiirler her yerdeydi,
Güçlü ve özgür şiirler.

Kız kardeşim! Özgür olmak istiyorsun öyle değil mi?!
Evet!
Kız kardeşim krallığa gelmek istiyor!
Evet!
Kız kardeşim yağmurda dans etmek istiyor!
Kız kardeşim yaratıcılığın büyüsüne sahiptir!
Haydi birlikte gidelim,
Hep beraber gelin,
Birlikte gidelim!
Şiirler..
Şiirler her yerde, hipnotize ve dağınık şiirler, bir çığlık gibi, bir bıçak gibi, gerçek bir savaş gibi şiirler.
Tüm gece boyunca iç, tüm gece boyunca şiirler
Tüm gece boyu iç, tüm gece boyu şiirler havada süzülürler,
Sanki, sanki sarhoş bir ördek gibi,
Her yerde şiirler, sarhoş bir ördek gibi yürü loş sokaklarda,
Çünkü sen biliyorsun,
Karanlıkta nasıl hissettirdiğini,
Çünkü aslında en iyi sen biliyorsun, karanlıkta sarhoş bir ördek gibi dans et, dans et ve şiirler, her yerde atılmış kelimeler,
Karanlığın sesi..
Karanlığın sesi..
Sarı sokak lambasının altında duraklamış silüet,
Sarhoş bir ördek gibi..
Kız kardeşim ve şiirleri, sarhoş bir ördek gibi, sarhoş bir ördek gibi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bana Yazın!

Ad

E-posta *

Mesaj *